Austatud Neeme Sihv
Pöördusite Majandus- ja Kommunikatsiooniministeeriumi poole küsimustega seoses Haapsalu raudteega. Ministeeriumi vastused Teie küsimustele on järgmised:
1. Milline trassivalik tehakse Taebla asula puhul? Milliste andmete põhjal tehakse valik? Projekteerimistööd ei ole veel lõppenud, kuid projekteerimistööde aluseks on Lääne-Nigula valla poolt kehtestatud teemaplaneering. Taebla asulas puhul on eelistatud teemaplaneeringus olev trass A. Antud trassivalikuga kaasneb kõige väiksem vajadus maade võõrandamiseks.
2. Mitu loomatunnelit (ka suurulukitele) tehakse Ellamaa ja Risti vahele (ei pea silmas viadukti ülesõidul)?
Loomatunneleid ei ole Ellamaa ja Risti vahele kavandatud.
3. Nigula (Leediküla) peatus tehakse? Tagamaks Pargi & Sõida ning otseliikumisi, ka bussidega, Noarootsi suunal?
Nigula raudteepeatust ei ole plaanis taastada. Lähim raudteepeatus on planeeritud 3,5 km kaugusele Taebla alevikku. Pargi ja Reisi teenust on võimalik arendada ka Taeblas, kust Noarootsi suunal on täiendav teepikkus autoga 2,4 km.
Lugupidamisega
(allkirjastatud digitaalselt)
Ain Tatter
teede- ja raudteeosakonna juhataja
Ehk siis, sõidame rohkem, tekitame mürareostust ja rikume elukeskkonda....?
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar