pühapäev, 6. juuni 2021

Saku bussiliinide küsitlus.

 

 
Pilt on üsna selge!

Millised suunad on olulisimad maakonnaliinide võrgustikus lisaks praegusele liinile 206?
Millised peatused peavad maakonnaliinidele olema Tallinnas ja Harjumaal erinevates suundades ja kas muud liinid 206-ga võrreldes peaks olema eeltasutud? (palun kommentaaridesse).
Laagri - Mustamäe - Haabersti 128 votes
Kiisa - Saku - Laagri - Mustamäe 91 votes
Saue - Keila 62 votes
Kiisa - Kasemetsa - Saku - Tallinn 34 votes
Järvevana - Lasnamäe 25 votes
Saue - Saku - Kiili - Jüri - Loo 17 votes
Jüri - Loo 12 votes
Pirita - Viimsi 9 votes
Saku - Pirita - Saku 9 votes
Harku - Tabasalu 8 votes
Saku - Lokuti - Bussijaam/Ülemiste 7 votes


Kuigi vahel püütakse väita, et sellised küsitlused ei anna mingit infot, siis saab numbreid vaadates kohe aru, et see väide on vale!

Tõsi, inimesed said ka omi variante lisada ja mõnevõrra tekitab see segadust. Kuid kaks esimest ongi sisuliselt üks ja sama, kuid KIISA lisamine teises variandis näitab eelkõige seda, et Kiisa/Aespa piirkond on ülioluline ja ei saa vaadata Sakut vaid üksinda. 
Taedmiseks, see on SAMA SUUND, MILLE VÕIMALIKU SÕIDUPLAANI VARIANDI PAKKUSIN VÄLJA 10 AASTAT TAGASI!
JUUBEL! PALJU ÕNNE SAKU VALLAVALITSUS!

Link:
 
4. kohal Kiisa - Saku - Tallinn on lisatud variant ja arvatavastui mõeldud Männiku kaudu?
 
Lisatud varaiant Saue - Saku - Kiili - Jüri - Loo edestas isegi ilma KIILITA pakutud varianti ehk et märkimisväärne sõitjate arv võib olla Saku  ja Kiili vahel. Mine tea!
 
Ja oli eeldada, et Järvevana - Lasnamäe  on eespool kui Harku kaudu liin või ka Pirita - Viimsi. Seega ongi esmane prioriteet paigas - MUSTAMÄE, järgmistena KEILA ning JÜRI suunal kuhugi....

Kohila - Hageri - Kiisa Jaam või Kasemetsa - Saku Kingu - Vana-Pääsküla - Nõmme - Haabersti
Lisan peatuste kellaajad vaid umbkaudselt, kusjuures olulisim on rongidele ümberistumisega sidumine kas Kiisal või Kasemetsas. Nii võidavad hoolimata mõneminutilisest seismisest põhiliselt rongiga tulijad, ka Kohilast. Aespal mitu peatus, sp ei ole vist hea ka Kohilast liini otse tuua? Tänasekes oleme aga nii kaugel, et kaui tahta suurt reisijate arvu ja mingitki mõju autoliikluse vähenemisele, on vaja tihedamat sõiduplaani kui pakutu aastaid tagasi!

Kohilast Kiisani (rongi aeg) 30 min, Kasemetsa Jaam 35 min, Kiisa Jaam peatusest Haaberstini 55, Kasemetsa Jaam 50 min. Kui täpne see on, raske öelda, kuid üldiselt peaks tegu olema võimalikult väheste peatustega liiniga Tallinnas, seega peaks ehk kümmekond minutit kiireminigi saama?
NB! Kõik liinid ei pea ulatuma Kohilani, olulisim on ümberistumised Kiisal või kasemetsas. Seda enam, et nii tiheda variandi puhul ei saagi ju sinnani viia, osa ehk vaid Kiisani, Aespani või ka Hagerini. Hageriga peab võimalusel arvestama. Kahe suuna vahel siin näitedets tekib busside arvu vahe, seega on vaja hommikul mõni buss Kiisale või kuhugi juurde ja tehniliselt peaks need lihtsalt Sakust vm ette sõitma Kiisani, Aaespani vm, et liine alustada. Ning puhkepäevadel muidugi vähem busse.

Haabersti - Kasemetsa Jaam/Kiisa Jaam 
 
Tallinnast või Sakust? - 6.18 Kasemetsa Jaam (tööp)
6.10 - 7.02 Kiisa Jaam (tööp)
7.15 - 8.10 Kiisa Jaam
7.40 - 8.33 Kasemetsa Jaam (rongi maa poole pole)
8.15 - 9.02 Kasemetsa Jaam
9.40 - 10.31 Kasemetsa Jaam
11.10 - 12.08 Kiisa Jaam
13.25 - 14.14 Kasemetsa Jaam
14.15 - 15.10 Kiisa Jaam  
15.20 - 16.09 Kasemetsa Jaam
16.10 - 16.58 Kasemetsa Jaam (tööp)
16.45 - 17.37 Kasemetsa Jaam
17.10 - 18.04 Kiisa Jaam (tööp)
17.50 - 18.43 Kasemetsa Jaam
18.45 - 19.39 Kasemetsa Jaam
20.45 - 21.38 Kasemetsa Jaam (tööp)

Kiisa Jaam/Kasemetsa Jaam - Haabersti

 7.02 Kiisa Jaam - 8.00 (tööp)
7.23 Kasemetsa Jaam - 8.20 (tööp)
8.08 Kiisa Jaam - 9.05
Kasemetsa Jaam 8.33 - Haabersti 9.25
9.09 Kasemetsa Jaam - 10.00
10.58 Kasemetsa Jaam - 11.50
 13.34 Kasemetsa Jaam - 14.25
14.41 Kasemetsa Jaam - 15.35
15.30 Kasemetsa Jaam - 16.20
16.30 Kiisa Jaam - 17.25
16.58 Kasemetsa Jaam (rongi maa poole pole) - ?
18.04 Kasemetsa Jaam - 18.55
18.02 Kiisa Jaam (rongi maa poole pole) - ?
19.10 Kasemetsa Jaam - 20.00
20.00 Kiisa Jaam - 20.55
22.05 Kasemetsa Jaam - Sakuni või Tallinna?  (tööp)

Pakutud sõiduplaan on NÄITLIK, ET SAAKS AIMU VÕIMALIKULT BUSSILIIKLUSE TIHEDUSEST!
Kordan, osa siis Haaberstist Kiisani, Aespani, Hagerini või Kohilani, nii kuidas õnnestub paika panna!
Sinisega tööpäeviti!


Kas Sakus õnnestuks liin suunata nii, et läbib Saku Kingu ja Saku peatust?

NB! MINGIL JUHUL EI TOHI LUBADA, ET VÄLJUMIS- JA SÕIDUAJAD töö- ja puhkepäeviti erineks nagu on PEÜTK-l kombeks teha!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Eesti Raudtee uudiseid - juuni 2021.

      Balti jaamas jätkub uute teede ehitus. Et neid teid liiga palju ei saaks, teeb Eesti Raudtee vanaviisi - perroon + tee + perroon + tee...