laupäev, 4. september 2021

Balti jaama IV peatee.

 

 
Eesti Raudtee on asunud lõpuks ometi oluliste asjade kallale. Lisaperroonid Balti jaamas ja uus peatee on asjad, millest ammu räägitud. Aga ma ei väsi kordamast, et kuulda seal ei võeta. Ei võetud siis, kui tegemine olnuks oluliselt odavam ja efektiivsem, ei võetud siis kui sai räägitud, et vaja on perroone Lillekülla ja samasse vaja ka uusi pööranguid. Ning nii täna tehaksegi ikka nii, et peagi jälle hädas ja .... vaja ümber teha! Kui siis kasvõi hiljem tehtaks? Aga ei, logistikat ei mõisteta, Lillekülas ümberistumisi ikka ei teki ja Eesti Raudtee juhid elavad laia elu, hoolimata sellest, et ÜT on nende hinge peal.
 
 
Perroone saaks ehitada muidugi kohe, ilma mingeid olulisi muudatusi tegemata. Edelasuuna tee ääres lausa nii, et see oleks ühendatud lääne saabuva suunaga, idasuuna perroon jääks juba tunneli kaudu ühendatuks. Kuid, lisapöörang võimaldaks ka keskmist perrooni idasuuna jaoks kasutada soovi korral.

Eestipärane on rääkida 55-miljonilisest Kopli raudteest ja Liellküla terminalist, tegelikkuses ei suudeta isegi elementaarseid ootetingimusi tagada. Mingil määrel piisaks isegi perroone ühendavast klaasgaleriist, tagamaks mingidki ootetingimused, sh tualett ja joogivesi ja seeon kahe suuna vahele ehitades täiesti võimalik.






 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Haapsalu rongiootajad läbi aegade.

          2013. Fotod: mina.   2014. Fotod: mina.       2015. Fotod: mina.         2019, fotod: Tiiu Kammiste      2020, fotod: Tiiu   2021....