kolmapäev, 8. september 2021

Sotsid ja 5+ Põlva rongi.

 

 
Valimisliidu Ühine Setomaa programmist:
 
 
  • Külades olevatesse bussipeatustesse planeerime nutikad valgustuse lahendused.
  • Bussiliinid peavad võimaldama inimestel liikuda valla ühest osast teise ja tagatud peab olema ühendus tõmbekeskustega (Värska, Võru, Põlva, Räpina).
Tegin postituse Värska gruppi seoses vajaduse ja võimalusega tagada sel suunal rongiliikluse 5+ korda päevas.
 
Raul Kudre: 
Neeme Sihv See on uskumatu mida üks Tallinna internetihuligaan käsib kohalikel teha. Sadamale katus??? EL-vee määruse teema õhku visatud? Tead, et selle perioodi jooksul ehitas vald u 4 km joogiveetrassi vallas, rekkis vähemalt 2 veetöötlusjaama ja lisaks veel muudki. Orava raudteejaamast(6min Ilumetsa, 11 min Koidula) saab liiniga 80B nõudebussiga lasta Meremäele ja Värskasse välja sõidutada ennast(maakonnaliin, mida korraldab Kagu ÜTK). Selles valguses, et ronge ei jagu Eestis liinidele, mis on ülekoormatud ja lisada ronge liinile Koidula, kus lõpp-peatusse jõuab ehk 2 reisijat on lihtsalt võimatu nõudmine ja Neeme Sihvi poolt pahatahtlik norimine. Kindlasti asjadega tegeldakse aga mitte alati Tallinna meeste noriva vaate järgi.
 
 
Mul olid küsimused sotsidele, kes valijatele uusi lubadusi jagavad. 
 
Kas Värska sadamaala on katuse saanud? Kas bussid sõidavad täna Seto Muuseumini? Kas EL-i määrus joogivee paremast kättesaadavusest on juba töös? Koidula jaamast saab rongilt Obinitsa ja Vastseliina jt bussidele? Ilumetsalt iga rongi ajal Värska vm?Mida vastati pöördumisele, kui soovisite rongiliiklust Koidula suunal tihedamaks?
Ma saan aru, et vallavanema jaoks vajalikud asjad virisemine, kuid seda mõista on raske.
 

Mul on tõesti raske mõista selliseid inimesi.Mida kõike lubaks kohalikule, et saada taas võimule, aga neid, kes annavad teada tööga mittehakkamasaamisest, tembeldatakse huligaaniks? Poliitik, kes pole ka 10+ aasta jooksul huvi tundnud, miks rong seismise asemel sõita ei võiks? Miks veetrassile ei võiks joogiveekraane teha? Miks üks nõudebuss pole ühistransport? Miks ühistranspordis pole tähtis ainult lõpp-peatus või õigemini on, aga teises mõttes? Muide, Piusa on riigi rahastusega koht, kuhu enamuses ajast reisija rongiga ei saa. Üldse ei saa, kui autot pole, sest ratas on siin teise tähendusega.
Muus osas, nagu katusealune Värska sadamas ajab Kudret naerma. Veetrassidest on aga tema arvates küll kui rekitakse neid maa all... Imelik, et vallavanemaks inimene, kes ei saa aru katusest sadama kohal või hoopis katusest reisijate jaoks mingis osas sadamast. Ta ei tea isegi, mis on katuse mõte? Äge laevaliiklus toob kohale huvilisi, aga nii kuumava päikesega kui vihmaga las raiped ootavad lageda taeva all?

See on Eestimaa elu edendamine sotside moodi? Või aferistide moodi?

Sai pakutud abi, 10? aasta jooksul, aga asjatundjad või head ideed on täielikult vastunäidustatud! Ei ole teinud midagi paremaks, bussidega sõiduvõimalusedki aina vähenevad? Loomulikult pole. Aga tigedust on nii, et kapaga saab lajatada!

Oleks see kõik vaid ühe mehe, kes ise pole viitsinud 10 aastat tööd teha, luul. Ei, valimisliitu veavadki sellised. Setod on ikka nõrgad küll, kui valivad endale veel sootskaks!
 
 Annela Laaneots:
Kuulge, Kagu Ühistranspordikeskus ongi kutsutud ellu Kagu-Eestis transpordisüsteemi korraldamiseks, ja teevad ka arendusi tõhustamiseks. "Liinivõrk" võib olla varsti sama iganenud nähtus kui praegu tundub telefoniputka. Inimestel on telefonid taskus ja pole vaja putka poole samme seada, et helistada. Ootan huviga pilootide tulemusi. Ma saan aru, et teie ekspertiis on Eesti erinevates FB gruppides vahtu taguda. Tolku sest pole - oleksite transpordivaldkonna ekspert, oleks teie ammuilma Eesti transpordisüsteemi juhtimas. Nii see aga pole ja küllap sel on omad põhjused.Headööd!Tööinimesed peavad magama minema. Muidumehed saavad muidugi mööda Eesti FB gruppe ringi kärutada päevad ja ööd läbi.

Sõnavara on sotsidele omane ehk suurte sallijatena on neis meeletu kogus viha ja õelust! Jah, olen küll ekspert ja tean Eesti bussiliiklusest enam kui keegi teine. Eks pildi nägemiseks on ka aastakümneid vaeva nähtud ja alguse sai see kaudselt juba sii kui 11 aastat PAZ bussi kapotil sõitsin ehk olin iga päev bussijuhi maailmas.


3 kommentaari:

  1. Kui sa Annela kohta sots ütled, siis ta mees - EKRE kommunikatsiooninõunik - saab äkki kurjaks veel selle peale. Iga nurga peal sotsi näha, sest kellegi ideed sulle ei meeldi, on natuke kummaline. Ja mina pool-kohalikuna su kriitikaga nõus ei ole.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Tänud!
      Sots on siiski Kudre, aga kui nendega keegi valimisliidus, siis seega toetatakse neid.
      Aga tänu, et nõus kõigega pole. Millega?

      Näiteks nende valimisliidu programmis selline lause:
      "Bussiliinid peavad võimaldama inimestel liikuda valla ühest osast teise ja tagatud peab olema ühendus tõmbekeskustega (Värska, Võru, Põlva, Räpina)."

      Mis on vallavanemal seni seganud seda teha, kui teema oli õhus juba 10 aastat tagasi? Ning miks sisuliselt lubada sedasama, mis täna juba OLEMAS ON? Lubama peaks ja ka vaeva nägema ikka selleks, et asi muutuks paremaks, liinid EFEKTIIVSEMAKS ja liinivõrk läbimõelduks?

      Ning kuskohast võetakse arusaam, et tihedam rongiliiklus pole kohalikele ning ammugi külalistele kasulikum?

      Kustuta
    2. Pole siiani aga Setomaa vald grammigi huvi tundnud ei nende ega teiste ettepanekute vastu
      http://eestimaablogi2.blogspot.com/2018/02/ettepanekud-kagu-ja-valga-utk-le.html

      Kustuta

Haapsalu rongiootajad läbi aegade.

          2013. Fotod: mina.   2014. Fotod: mina.       2015. Fotod: mina.         2019, fotod: Tiiu Kammiste      2020, fotod: Tiiu   2021....