pühapäev, 10. oktoober 2021

Kas valimispropaganda kõrval kandidaadid ka tõsisematele küsimustele vastavad?

 

 
Ega üle-eestiliselt seda jälgida ega uurida ei õnnestu, pole aega. Kuid tegelikult olen kindel, et ega erinevust pole, kus küsida. Iga piirkonna puhul on "inimtüübid" sisuliselt samad. Kes huvitub, kes mitte, kes kiristab hambaid, sest peaksid vanurite päeva kohtumiste piltide postitamise asemel ju asjast rääkima. Kes ei jaga teemat, on üldse raskustes, aga tahaks ju TAAS soojale kohale jne.
Põlvamaa:
 
Põlva vallas 5 erakondlikku nimekirja ja 1 valimisliit.
 

Küsisin FB-s ÜT kohta, eelkõige seoses rongiliikluse tihendamisega Põlva suunal, kopeerisin kandidaatide nimed (palusin valijatele parema ülevaate saamiseks ka mainida, millises nimekirjas) ja huvitav tulemus käes, voila!

Vaike Soosaar
Keskerakond- Ma ole väga selle poolt, et ühistranspordi võimalused peab üle vaatama ja analüüsima kõiki aspekte arvesse võttes. Siinkohal on oluline teha teiste omavalitsustega koostööd.
1


Maris Neeno
(erakonnaväline kandidaat Keskerakonna nimekirjas)
Olen kahe käega piirkondlike ühistranspordiühenduste arendamise poolt!
Statistika näitab, et inimesed valivad elamiseks kõige meelsamini n-ö linnaäärse roheala, kus on piisavalt privaatsust aga kõik n-ö ikkagi lähedal. Luues Kagu-Eesti suunal rohkem võimalusi ühistranspordiga liikuda, siis kaaluksid rohkemad inimesed Põlvas kohapeal elamist, tudengid/õpilased rongiga koolis käimist ning turistid mõnusate matkade ettevõtmist.
Kui osutun valituks, siis saan lubada, et olen oma meele ja häälega selliste arengute poolt.
3


Urmas Ojala
Ma ei leia, et Ahjalt pärit kandidaaadid peaksid siin sõna võtma - sest pole midagi ebamugavamat ja ebaratsionaalsemat, kui Ahjalt Tartusse sõitmisel ühistranspordiga Vastse-Kuuste raudteepeatusse rongile jõuda.
1
Peida 12 vastust
  • Neeme Sihv
    Autor
    Urmas Ojala Selle kohta küsige kunagiselt Vastse-Kuuste vallavanemalt hr Libalt, kes nõustus perrooniga vanas kohas, kuna bussiajad tollal nagunii ei sobinud. Nüüd peab ootama vist kuni taas uus perroon aeg ehitada
    Kuid ebaratsionaalset pole siin midagi, juhul kui Ahjal oleks LISAKS tänastele võimalustele bussid ka läbi raudteejaama Põlvasse vm. Iga reisija valib ise, mis talle sobib ja asi pole vaid Tartus.
    Mitu bussi töö- ja puhkepäeviti täna Ahja - Tartu siis ka olemas on?
  • Urmas Ojala
    Tööpäeviti 5+ bussi, mis kõik "headel" aegadel - katavad vajaduse Tartu suunas. Puhkepäevadel 4+ bussi Tartu suunas ja katavad ka täielikult vajaduse. Ahja inimesed kasutavad (väga harva) rongi Tallinnasse sõitmisel ja selleks pole küll vaja mingit eraldi bussiliini Vastse-Kuustesse.
  • Neeme Sihv
    Autor
    Urmas Ojala jutt pole eraldi bussiliinist sinna vaid liinist, mis on pikem ja MUUHULGAS viib ja toob ka rongiga seoses, seda ka siis TEISELE poole raudteest. Selline on logistika.
    Kuid ausalt öeldes on üllatav sellises kandis väide, et 4-5 x päevas katavad vajaduse. Kas siin pole tegu mitte valearusaamisega vajadustest?
  • Neeme Sihv
    Autor
    Muide, lisan, et mõnelgi puhul ahjalased muud väitnud ja osa neist vajadusel ka kasutaks sellist võimalust. Olgu või hilisõhtul.
    Seal, kus Eestis sellised asjad tavapärased, sõidetakse küll. Aga võib olla tõepoolest kohapeal teistmoodi.
  • Kai Aer
    Kui liikumiseks kasutatakse ainult ühistransporti, siis leian, et 4-5 korda sõitvast bussist jääb kindlasti väheks. Kui liigutakse ainult tööle ja tagasi, siis tõesti piisab hommikusest ja õhtusest ajast, kuid kõik inimesed ei tööta kl 8-st 17-ni. Liikuda on vaja ka nt õpilastel trenni, paindliku graafikuga töötavatel inimestel linna, asjaajamiseks, pensionäridel arsti juurde jne. Kui vaadata praegust graafikut, siis äripäeval on rongiga mõttekas sõita eelkõige hommikul ja vajadusel saab kaasa võtta ratta, vankri jms, mida on bussi tülikas mahutada. Pärastlõunane aeg, mida muudeti tunni võrra hilisemaks, jääb arusaamatuks.
  • Neeme Sihv
    Autor
    Kai Aer nii on. Kõik oleneb ka piirkonna asustustihedusest, kuid vähegi sõitjaterohkemas kandis on minimaalne vajadus 7x päevas, ehk 3 hommikul, 3 õhtul ja 1 päeval. See on kõige vähem, mis kutsub sõitma. Ahjal 4-5x tähendab, et valdavale enamusele see ei sobi ja siis ka ei tulda. Rong on Ahja jaoks vaid täiendav võimalus.
    Pärastlõunase aja kohta saab ehk Elron vastata, aga vaevalt, et ta seda teeb.
  • Urmas Ojala
    Neeme Sihv "Ahjal 4-5x tähendab, et VALDAVALE ENAMUSELE see ei sobi ..." Nüüd tahaks küll teada saada millel selline arvamus põhineb?
  • Neeme Sihv
    Autor
    Urmas Ojala üle-eestilisel logistika toimimisel. Pole enam nõukaaeg, kus enamus tööaegu oli ühesugune, täna eeldatakse minimaalseks vajaduseks saada "linna" ehk tööle enne kl 7, 8 ja 9, tagasi peale kl 17, 18 ja 19. Või pole nii?
    Puhkepäevad. Ükskõik, mis põhjusel sõita, on kindel, et nii hõre sõiduplaan on sobiv? Kui vaja saada Tartusse lõunapaiku, siis kl 9.00 jõudev buss on igati asjalik võimalus?
  • Urmas Ojala
    Ja on olemas ka sellise tiheda sõiduplaani jaoks rahalised võimalused?
  • Urmas Ojala
    Et kui tädi Maali tahab kell 13.30 Tartusse sõita Juta poole kohvitama, siis olgu buss olla?
  • Neeme Sihv
    Autor
    Urmas Ojala kindlasti on, riigil pole rahapuudus nii suur kui näib. Raudtee ju on olemas ja rong lihtsalt seisab. Kui pole raha ja vajadust, siis tuleb raudtee kinni panna, mõnegi erakonna poliitikud Põlva-suunalise rongiliikluse puhul teeks seda hea meelega.
    • Meeldib
    • Vasta
    • 21 min
  • Neeme Sihv
    Autor
    Urmas Ojala aga kandideerijad siis ei peakski kaugemale vaatama ega mõtlema sellelegi, kuidas hoopis külalised näiteks Ahjale saaks? Pole vallavalitsuse asi?

  • Urmas Ojala
    Neeme Sihv ühelgi külalisel pole Ahjal jäänud käimata ühistranspordiga seotud probleemide pärast. Ärme nüüd ikka päris .......
    • Meeldib
    • Vasta
    • 41 min
  • Ülle Jens
    Urmas Ojala Aga kui tädisid nimetamata....-inimene vajab transporti pühapäeva hommikul Ahjalt Põlvasse kella 8.00ks tööle jõudmiseks ?Teada on,et sealt ei tule midagi .Pakkuge lahendust? Üks inimene ja mitte iga pühapäev,töö graafiku alusel.
    • Meeldib
    • Vasta
    • 13 min
  • Neeme Sihv
    Autor
    Urmas Ojala väga tore, et te seda teate! Mis võib olla aga see mõõdupuu, mille järgi saab seda öelda? Ise sõidate siis pidevalt kõikjale puhkama ühistranspordiga ja igale poole saab ning ühendused head? Ma küll sõidan, ka Ahjale olen sõitnud, aga minema ei saanud kuidagi, külmetasin seal, sest varaõhtune buss pani kõvasti varem läbi. Nii kogemata juhtus.
    Andke siis teada, kui rongiga tulla, kus jaamas ja millistel aegadel saab Ahja bussile ümber istuda! Tänud vavevanägemise eest!

  • Urmas Ojala
    Ülle Jens Selleks et inimene saaks vahel pühapäeviti Põlvasse tööle tuleb Teil koostööd teha Põlva200-ga - neil oli midagi seal nõudetranspordist juttu.
  • Urmas Ojala
    Neeme Sihv Tahaksin nende inimeste nimekirja, kes igalepoole sõidavad puhkama ühistranspordiga (see nimekiri ei tohiks ju liiga pikk olla?) 🙂 Ja see, et ükskord varaõhtune buss pani Ahjalt kõvesti varem läbi ei tohiks küll põhjustada lisabusside liinilepanekut. Ja et kui rongiga Ahjale tulla, siis ei pea ilmtingimata Vastse-Kuustes valla rahadega buss ootamas olema. Te võib-olla ei usu, aga eksisteerivad sellised toredad loomad nagu vanemad, lapsed, sugulased, naabrid, sõbrad ja muidu hääd inimesed kellega saab kokku leppida et nad Teid raudteejaamas ootavad ja siis rõõmsalt Ahjale viivad. Igat minu liigutust ei pea ju vallarahva rahaga kinni maksma. Nii abitud me ka siin Ahjal pole.
  • Neeme Sihv
    Autor
    Urmas Ojala esiteks, nende esinumbriks mees, kelle ajal nõudetranspordi uuringuteks raha KULUTATI, aga tulemusi ei olnud. See on nii peen asi, et nendemoodi tehes saab vaid veel rohkem laristada.
    Mis valla rahadega? Jutt on avalikust liinivõrgust!
    Riigi eesmärk on, et vanaisad-emad jt saaks hoopis kooki küpsetada, mitte liiklust teedel veel suuremaks ajada.
    Sõidetakse puhkama, kes rohkem, kes vähem. Ja kes asjast veidi jagab, saab aru et selliste puhkajate ARV sõltub ikka sõiduvõimalustest, omgu Ahjale, Värskasse, Maanteemuuseumi jm. Kui Tartust viimasesse sõita laup, millal tagasi saab, teate?
    Sel ühelainsal korral,kui Ahjal jama mul oli,soovis ka kohalik Tartusse. Lõpuks teda viidigi autoga ja sain ka. Aga rahul ta polnud ÜT juba siis.
    Mis erakonnast te olete, et nii teraselt valdkonda tunnete?
  • Urmas Ojala
    Neeme Sihv erakonnatu, Ahja kodanik. Aga Teie, ma julgen oletada, sots?
  • Neeme Sihv
    Autor
    Urmas Ojala ma enne veidi ironiseerisin, vabandust. Aga ka seekord panite puusse kapitaalselt. Nagu iga eelmine kommentaargi, täiesti mööda.
    Tänud!
  • Urmas Ojala
    Neeme Sihv ei julge rohkem Te imetabases tarkuses kahelda.
  • Neeme Sihv
    Autor
    Urmas Ojala pole midagi. Vahel on isegi kasu, hoiab mõtte terava. Ja loomulikult igaüks polegi nii kogenud, et puusalt kohe suurt pilti haarab. Kasuks asjale on kasvõi terake ja saate ju ise ka teadmisi, kuidas paljudel elu käib. Tänud ja tõsiselt!




Kai Aer
Rongiliiklus võiks olla kindlasti parem. Kaheksa aastat tagasi toodi ühistransporti puudutav välja ka ühes valimisprogrammis, kus lubati seista Tartu ja Põlva vahelise rongiliikluse elavdamise eest, korrastada ooteruumi ja anda raudteejaamale uus elu. Siiani pole neid lubadusi täidetud, korrastatud on ainult jaamaesist. Osadele inimestele võib erinevate elukohtade kaalumisel saada üheks miinuseks ka hõre ühistranspordiühendus. Kui graafik oleks tihedam, siis tõenäoliselt oleks ka sõitjaid rohkem. Kui vahepeal oli pärastlõunase rongi aeg enam-vähem hea, siis nüüd on jälle tõstetud tunni võrra hilisemaks. Mis mõte on sellel, et Koidulast Tartusse ja Tartust Koidulasse väljuva rongi vahe on ainult umbes tund? Kui rong jõuab Tartusse kl 16.22, siis selleks ajaks ei jõua isegi vajalikesse asutustesse asjaajamiseks, sest kella 17-ks pannakse enamus ametiasutusi kinni ja tunni aja pärast pole mõtet ka tagasi sõita, seega ei saa antud rongiaja muutmisest üldse aru. Kellele ja milleks? Tartusse on mõttekas minna kas varem, et jõuaks käia vajalikes kohtades või siis juba peale tööd meelelahutuseks, aga sellist varianti praegu ei pakuta.
1
  • Neeme Sihv
    Autor
    Kai Aer tänan!
    Mäletan ka midagi sellist, kes need lubajad võisid olla? Kindlasti mitte need, kes uut vallamaja tahavad, selle asemel, et see jaamahoonesse teha...
    Aga jah, eesmärk ongi eelkõige praeguse koosseisuga saada sõita ehk ajad sõltuvad sellest eelkõige ja Tallinna rongidest. Kohalike sõitude puhul aga võimalikult sobiva intervalliga valida aegu tagasisõiduks.
  • Kai Aer
    Neeme Sihv Avaldasin arvamust kodaniku vaatenurgast, aga varasemad ühistranspordiga seotud lubadused on kirjas nt siin, https://www.reform.ee/.../files/uploads/Polva_A3_new_web.pdf
    REFORM.EE
    www.reform.ee
    www.reform.ee
  • Neeme Sihv
    Autor
    Kai Aer väga tore, nii saab kohe aimu. Toimivast bussiliiklusest on asi kaugel, kahjuks on tegu jätkuva raiskamisega Seda enam on huvitav, et RE mainib bussiliiklust üleüldse, sest pigem ollakse ikka ja jälle vastu igal pool.


Rene Kintsiraud
Valimisliit Põlva Areng kandidaat. Mulle meeldib, et antud üleskutse on vormistatud mõistlikult ja konkreetse teemakäsitlusena ja loodan, et see ei kujune erakondade vaheliseks inetuks "minuidee on parem, kui sinuidee" stiilis väitluseks. Minu isiklik arvamus, et raudtee olemasolu on privileeg, mida pole Põlvas realiseeritud piisavalt efektiivselt. Rongiliiklus peaks tagama igapäevaühenduse mugavalt ja usaldusväärselt Tartu suunal ja suures plaanis iganädalase "õppuri või töölkäija" vajadused Tallinna suunal. Põlva raudteejaama hoone peab olema atraktiivse kõrvalkasutusega - näiteks olen kunagi ka idee tasandil käinud välja sinna Vabadussõja muuseumi väljaehitamise idee, kombineeritud mugava ja tänapäevase ootesaaliga. Ma pole transpordi ega raudtee ekspert, kuid volikokku valituna olen huvitatud kuulama ja kaasa rääkima ka Põlva rongiliikluse arengute teemadel. Ei langeks Facebooki seinal pikale arutlusele ja palun arvestada, et tegu on minu isikliku arvamusega ja nagu alati - arvestan ja kaalun ka teisi seisukohti. Tänan!
6
  • Neeme Sihv
    Autor
    Rene Kintsiraud tänan! Vaade asjadele on märkimisväärne, sest näete kaugemale. Just sellistele ja lisaväärtustele on plaani juures mõeldudki, kuid senini pole ükski võim seda soovinud, pigem on olnud raju vastuolemist, kuni maavanemani välja.
    1
  • Sirje Holstein
    Rene Kintsiraud Põlva raudteejaam väärib paremat saatust ja kiiremas korras, enne, kui maja amm teda ära ei söö. 1931.a.ehitatud stalinistlikus stiilis muinsuskaitse objekt.
    Sees oli 2 ootrsaali,med. punkt, kassa, dishpetserite ruum, raamatupidamine, kaubavedude kontor ja Jaama ülema kabinet. 2.korrusel olid jaama personali korterid.
    Kindlasti tuleks leida funktsioon sellele väärikale hoonele.
    3
  • Sirje Holstein
    Bussiühendus Põlva-Tallinna suunal puudulik.
    Valgaga olematu.
  • Neeme Sihv
    Autor
    Sirje Holstein on. Lahendused aga olemas, vallavalitsuse huvi puudub.
  • Kai Aer
    Tundub küll, et huvi puudub ja ühistranspordiga seotud teemad jätavad kahjuks ka inimesi üsna leigeks, sest liigutakse autodega. Kirgi kütavad rohkem kehvad teeolud või segadust tekitavad liiklusmärgid, kui busside ja rongide graafikud. Kuna teema pole paljudele prioriteediks, siis ilmselt ei ole ühistranspordi elavdamise lubadust lisatud ka valimisprogrammidesse. Paar erakonda olid maininud ainult nõudepõhist ühistransporti.
    1
  • Neeme Sihv
    Autor
    Kai Aer tõepoolest.
    Kuigi poliitiku asi pole see, mis kedagi erutab, vaid riik ja rahakott.
    Lisatud pole aga asju, mis nõuavad vaeva ja tööd. Paljude jaoks on vajadus teha hästi kalleid asju kellegi huvides.
    Muidugi näitab see ka kandidaatide arusaamu, mis tegelikult oluline.



Martti Altok
Eesti 200 kandidaat.
Selle teemaga saab alati tegeleda ja teha kõike seda, mis võimalik, et parandada rongi ja bussi liiklust Põlvas ja Põlvaga.
  • Neeme Sihv
    Autor
    Martti Altok tänan!
    Saab. Tänini ei ole tehtud, peale üksikute asjade ja Martti Rõigasega kunagisest kohtumisest pole ka kahjuks mingit kasu olnud. Imestati vaid, miks küll on tahtmine püüda midagi paremaks muuta.
    1
  • Martti Altok
    Neeme Sihv Seda on küll kurb kuulda, et pole asja saanud. Pole lootusetuid asju.Asja annab alati parandada.
  • Neeme Sihv
    Autor
    Martti Altok annab, kui tahetakse. Tahtmist seni pole olnud. Teadmisi ühistranspordist muidugi samuti mitte. Muidu oleks ju ka Põlvas tänaseks pea kõik maakonnaliinid linnaLÄBIVAD. Vallavalitsus teab seda.
    1
  • Martti Altok
    Neeme Sihv siis seisan mina selle eest, et see teema jõaks uude volikokku
    1
  • Neeme Sihv
    Autor
    Martti Altok kõva sõna! esinumber Taro on läbi aegade olnud pigem rongiliikluse vastane!


Piret Kozlovski
Erakonnaväline kandidaat Erakond Eesti 200 valimisnimekirjas.
Ilmselge on see, et mida suuremad on transpordivõimalused mujale tööle/kooli vms käimiseks, seda enam on Põlva vald uutele kodanikele meeltmööda.Seda enam on Põlva vald koht meie oma kodanikele. Potentsiaalne Põlva valla kodanik vaatab esmajärjekorras üle võimalused jõudmaks punktis A punkti B. Selle koha pealt ei tohiks olla isegi eriarvamust.
Olen kindlasti selle poolt, et kuna vallal on võimalused, siis milleks need käest lasta. Kokkuvõttes kujundab selle lõpuks välja tarbija, kuid valla asi on pakkuda võimalusi inimestele,kellel ongi mugavam ja kellaajaliselt sobilikum liikuda, kas ühega või teisega. Ei tohiks olla üks valikutest kolimine puuduva transpordivõimaluse pärast. Mina sooviks siin näha pigem ka nende inimeste vastuseid, kes on selle vastu,sest sooviks mõista nende seisukohta.
2
  • Neeme Sihv
    Autor
    Olen pigem sama meelt, kuid vastuolijaid on, nagu Taro (ei saa temalt küsida), arvatavasti ka need, kes hirmkõvasti maanteed promovad ja ka praegune vallavalitsus.


Timmu Soon
Ekre
Peaksime keskenduma sellele, et millisel ajal inimesed kõige rohkem liiguvad ja mis suunal ja korrastada liin käima nii, et kõik sellest kasu lõikaks.
1
  • Neeme Sihv
    Autor
    Timmu Soon Tänud!
    Üldiselt on ju ka teada, millistel aegadel? Küsimys pigem selles, et 2x päevas täna on mõttetu justkui.

      • Rauno Kassepuu
        Timmu Soon no täitsa närvi ajab, et kusagil kaheksaks võrru sõites komberdavad bussid 60-ga ees ja mitte ükski ei jõua enne kaheksat võrru! Mis kasu neist muidu on? Oleks kasutanud, kui need ka oleksid enne kaheksat võrru jõudnud. Aga nii ei tasu tööl käia, kui pool kuni 1/3 sissetulekust läheb kütuse peale.
        2




Katrin Vi
Praegune vallavalitsejate kamp las selgitab ja vastab, mis siin teistel praegu arvata on enne valimisi (EKRE)
2


Eve Salundi
Keskerakond. Rongiliikluse paremaks/tihedamaks muutmine peab toimuma läbimõeldult ning sõita soovijatega arvestades. Sama ka bussiliine avades/sulgedes. Alati saab paremini.
2
  • Neeme Sihv
    Autor
    Eve Salundi tänud!
    Kauaaegne poliitik?
    Sellega nüüd aastaid tegelenud KE. Õigemini, pole tegelenud. Pole vaevunud mõtlema või kaua mõtlemine aega võtab?
    Ja miks vallas läbimõeldud ettepanekud huvi ei paku?
  • Eve Salundi
    Neeme Sihv, teist korda kandideerin. Ehk tänavu läheb paremini ja minust on kasu.
    1
  • Neeme Sihv
    Autor
    Eve Salundi tore. Näis, kuidas KE vanad tegijad selgitavad taandarengut.
    • Meeldib
    • Vasta
    • 58 min
  • Triin Solovjov
    Eve Salundi bussiliiklus Põlva linnast välja raadiuses 5 km on juba ammu ligadi logadi, palju liine on maha võetud. Kas lubate enda erakonna poolt , et peale valimisi kohe paraneb olukord v see aind Teie jutt enne valimisi ? Vabandust sekkumast aga mind väga linnaväline sõit rongiga ei huvita, kõigepealt tehke korda linnaäärsed piirkonnad bussiliikluses, mitte rongid.
    1
    • Meeldib
    • Vasta
    • 50 min
    • Muudetud
  • Neeme Sihv
    Autor
    Triin Solovjov tore, et sekkusite! On küll ligadi-logadi, olen selle kohta lahendusi aastaid ka välja pakkunud vallavalitsusele ja ÜTK-le, aga sisuliselt null on reageering. Samas oleks see täiesti võimalik, esmalt ilma suuremate kulutusteta ehk liinide liitmisega ja pikendamisega.
    Muidugi oleks tore näha, kuidas KE midagi tõsiselt lubab, kuid kui vanad haid ikka kandideerimas, siis nemad ju ei oska ega taha. Vaatame, kuidas nad sukelduvad aktiivselt siin aruteludesse, seegi näitab midagi.
    1
    • Meeldib
    • Vasta
    • 39 min
  • Eve Salundi
    Triin Solovjov, kohe pärast valimisi ei parane kindlasti mitte midagi. Paraku on kõigeks aega/kokkuleppeid vaja, aga kindlasti tahan, et olukord muutuks ühistranspordi osas sõitjasõbralikumaks. Olen igale ideele ja kitsaskohale avatud (kui saan volikokku) ning tõesti - teen, mis suudan. Kes mind tunneb, see teab, et oskan kuulata ja arvestada, et võtta vastu parimaid otsuseid.
    1
    • Meeldib
    • Vasta
    • 24 min
  • Neeme Sihv
    Autor
    Eve Salundi rõõmustav, minu meelest. Erakonnas pole see teema aga valimiste eel jutuks olnud?


  • Triin Solovjov
    Eve Salundi Pelgalt tahtmine siin küll ei aita. Avatud meel ka midagi ei muuda, sain Teie vastuse-midagi Te lubada ei suuda ega ka muuta.Kuulda oskame me kõik aga tegudeni siiani jõutud pole.
    • Meeldib
    • Vasta
    • 40 min
    • Muudetud
  • Eve Salundi
    Triin Solovjov, kui ootasite tühju lubadusi, pidite tõesti pettuma.
    • Meeldib
    • Vasta
    • 35 min
  • Triin Solovjov
    Eve Salundi Teie erakond annab aind siiani katteta lubadusi, palun kirjutage siis üldsusele mida Te lubate ja mida mitte. Siiani pole midagi muutunud paremuse poole. Põlva linnas elu väljasuretamisega saate väga hästi hakkama. Te pole siiani midagi lubanudki.
    • Meeldib
    • Vasta
    • 30 min
  • Eve Salundi
    Triin Solovjov Triin Solovjov, lubadusi on tutvustatud telgikampaaniatega, ajaleht kandidaatide tutvustuse, neile südamelähedaste teemadega oli postkastides. Mina pole volikogus olnud, etteheide muutumatuse osas läheb minust mööda. Mõelge, missugused on teie jaoks kitsaskohad ning võtke sellel nööbist kinni, kellele 4 a. tagasi hääle andsite.
    1
    • Meeldib
    • Vasta
    • 22 min
  • Triin Solovjov
    Eve Salundi Tean väga hästi kellele hääle andsin ja sinna erakonda Teie ei kuulu. Kahju aind , et piisavalt hääli kokku ei saanud. Väga rumal arvamus Teil kui arvate, et inimestel, kes tööl käivad on aega Teie telke külastada. Teid vbl külastavad aind töötud neid telke tehes. Paljudest on see küll mööda läinud. Te ei suuda siiani kirjutada mida Te täpselt lubate?! Siiani ootan vastust aga Teie poolt tuleb aind ümbernurga jutt .
    • Meeldib
    • Vasta